Karatefylla

Bloggtorkan svepte in över mig under helgen. Eller något.

Lördagen bestog av arbete 8-15 (nä så hurtig är jag inte att jag orkar starta datorn innan jag lättar från hemmet) Sen hem, snabbt som fasiken in i duschen, hitta kläder, fixa smink och hår och som vanligt glömma hälften innan Christian hämta upp mig för färd där vi hämta upp ytterligare folk och körde olagligt med trång t i baksätet...:) Anchor it was med god planka, öl och sällskap.

Kan lova aqtt det inte är vettigt att inte äta någonting på hela dagen, få i sig tre öl på allt för lite tid och lyckats få ner en halv planka som man gärna hade fått i sig hela utav då den var både mumsig och behövande. Menmen.

HardRock efter uppgången av 3 kilo och mkt trevligt. Blev en hel del folk senare och aningen kaotiskt i baren. Synd. Men just då gled Emelie på moln efter några för många baccardi breezer. God. Skämde nog ut mig för hälften och vill inte ens veta vad folk tycker om mig såhär dagarna efter.. Haha. Nä så illa var det inte. Men klart man alltid får lite fyllenojja såhär dagen/dagarna efter.. Jag är ju för övrigt också expert med stort E att snacka så mkt skit på fyllan. Helt ovesäntliga saker och allt mellan himel och jord. Men bara skit. Allt är helt bara ovesäntligt. Förstår inte. Varför? Varför ska jag snacka på massa sådant? Suck.

Jaja. Kul var det iaf ;)

Dock inte igår. Fy fan säger jag bara. Värsta bakfyllan ever. Vid åtta rycket började jag väl känna mig som en människa igen efter dusch och lite frisk luft. Men hela dagen bara svepte förbi i ett stort moln framför teven.. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0