Värm upp mig

Hur jäkla skumt har inte vädret varit idag?

Imorse minusgrader, snorhalt med bilen och kallfrusen näsa. Hemvägen var det regn regn.. Burra ner mig i soffan och väderleken blev spöregn med storm.. Mm, en halvtimme senare var det snöstorm.. Nu öser det ner av båda delarna. Underbart land vi lever i. Suck.

Nu blir man ju verkligen jätte sugen på att ta sig ner till gymmet.. Och jag som hade tänkt ta mig till centrum för lite tränings shopping. Nja. Tror jag håller mig inne så länge som möjligt.. Suck.

Rumpan värker av spinningpasset igår så blir nog bara klassisk Core idag. Om inte lusten faller in efteråt så man kör igenom gym schemat också. Annars får det bli av imorgon. Vi får se.  Fast fan. Så sugen på spinningen med.. Hehe. Nä en sak i taget. Inte göra slut på det roliga för fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0