Värsta hackern!

Åh! Spyr på min stora burk just nu. Suttit och rensat och slagits med den i timmar nu. Inne på min tredje scanning i tredje programmet.. haha. Men förhoppingsvis ska det väl bli bra. Imorgon blir det väl lite andra rekommenderade program att köra för att få liv den. Egentligen skulle man nog behöva blåsa den helt ren, men envis som man är ska man kunna fixa det ändå. Haha. Men tokig blir man! Skulle bränna ut lite skit från den för att kunna rensa massor... Mm, smart Emelie att bränna, scanna och göra tusen andra saken med dum burken som redan tar 2 dygn att starta. Haha. Men det börjar väl nå sig mot sitt slut nu. Hoppas jag. Ska ju sova snart!

Tur att man har sin underbara Mac att rymma till :) Men denna har faktiskt också fått sig en genomgång idag. Varit riktig hurtig på data fix fronten idag.

Fått iväg Lenas logga och hemsida också :)

Men finns det nå värre än sega datorer? Då det tar 30 sekunder att markera en fil och ytterligare 2 att kasta/avmarkera den? Så lovely! *knyter nävarna* Mitt tålamod har fått sig en rejäl träning idag då jag intalat mig att jag ska behålla lugnet, inte stressa och faktiskt inse att det tar tid och att det är okej. Men det är inte okej att göra så för ofta dock! Man måste behålla sitt grottmänniskohumör angående datorer. Det är livsviktigt! Men fungerade faktiskt förvånandsvärt bra att andas lugnt! Två timmar utan skrik, fula ord och fragda, men nu kände jag dropparna dingla på kanten och jag var typiskt tvungen att rymma till min kära lilla vita för att få njuta av en datorn som fungerar probelmfritt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0