En ny vändning

Fick ett oväntat samtal imorse. Min faster hade fått mitt nummer och ringde för att meddela att hon var i stockholm över helgen och ville ses. Och jag jobbar såklart...

Börjar ju dock inte förrän 14 dessa dagar så en lunch eller fika bode ju kunna hinnas med. Vore kul att ses så man iaf har sett varandra två gånger i sitt liv? Känns bra att hon ändå strävar mot att ha kontakt. Börjat skicka brev.. Och nu telefonsamtal. Me like. Vi har ju tidigare bara haft kontakt genom pappa vilket inte fungerat alls.. Vilket även hon kanske har insett nu. Får se vad morgondagen för med sig :)


Gårdagen var riktigt kul btw! Christian kom över på middag och rastlösheten tog tag i oss alla tre.. Så vi for upp till Väddö till Patas land och bjöd in oss själva på lite öl och grillning;) Så himal fint! Och kvällen bjöd med sig på många skratt och några kalla. Myspys. Men med en uppstigning 05 på morgonen och bara några få timmars sömn i ryggen var man inte den piggaste.. Runt midnatt började ögonen hänga och den en och en halvtimme bilfärd hem var dags att påbörja.. Lite trötter imorse kanske;) Men börjar ju som sagt inte förrän 14 så vad ska man klaga över? :)

Nä nu ska jag kasta i mig lite lunch innan jag måste bege mig..

Kommentarer
Postat av: Steffi

Varför åkte ni klockan 5 på morgronen för? haha..



Haha:P Ja det brukar vara bra!;)



Okej, va synd!! Vad gör man på Åland?



Jadu, idag har vi vsrt o handlat lite o sen får vi besök ikväll. Imorrn så ska jag upp till mamma och fixa o dona..

Hoppas det går bra med faster!! :)

2009-07-11 @ 17:22:34
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Steffi

TAck tack! ;)



Ahaaa, jag förstår:P haha..



Ah, nice! Hoppas ni får varmt o skönt då!!:D

Tyvärr har jag börjat jobba då...



Så, hur gick lunchen?



Puss!

2009-07-13 @ 10:14:59
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0