Myggbiten

Sicken helg. Svårt trevligt! Var nere till norrköping på en väns pappas 60 årskalas och hade väldans trevligt. Fick en kalaspackad karl med mig i säng och under hela kvällen trodde sällskapet att jag tillhörde någon annan.. HAHA! Så himla bra. Danne satt och snacka med C systers svärfar, och kom in på mig (eller Pata) och han slänger ur sig när jag strosade iväg med Pata att där går han iväg med sin flickvän... Och när Danne då berättade hur det hela låg till skämdes han så sjukt mkt. Hur kul som helst när man var där;) Senare under kvällen trodde även grann-jag-kan-massera-ge-mig-lammkött-kvinnan att jag och Pata var förlovade och när jag då la fram hur det var, var han min "speciella vän" resten av kvällen.. Haha. My god. Jag kan köpa att de kanske inte trodde att jag och Danne var ett par då vi inte satt tillsammans under kvällen och utbytte inte många ord så, (han var mer inne i flaskbottnarna) men vad var skillnaden med Pata? Satt inte direkt och klängde på honom heller. Men som sagt, riktigt kul kväll.

Haha. Dannes kommentar runt tio elva snåret (då ölen intagits sen 14) var att det är rätt schysst när man krökar hela dagen för då kan man kontrollera fyllan och blir inte sådär kalaspackad. Nädå. Två timmar senare är min karl som förbytt och dräggar mer än mest. Kan nog inte minnas när jag såg honom som sådan sist.. =P Mitt alkohol intag förbryllar mig dock. Fick i mig lika mkt som Danne, men kan nästan säga mig nykter när jag gick och la mig. Hur sjukt som helst. Men tror det kan ha i förklaringen den där spärren om att göra bort sig hos främmande.. Hade ju en ganska lång sådan period under K tiden när man drack och drack och inget hände.. För att kontrollbehovet var för stort. Måste ha vart något sådant.



Mm, första semesterdagen idag. Svårt skönt!! Men vart är solen? Imorgon bär det av till Åland så då banne mig ska det vara mys! För på Åland kan det ju inte regna.. Eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0