Call me back, please

Jag har fått ett telefonsamtal denna kväll. Och jag är så taggad! Åh, så kul att äntligen få lite respons på sitt jagande. Ingen aning om vart detta leder, om det nu skulle leda till något, tror nog inte riktigt det, men bara själva grejen att saker händer ger en så mycket mer energi! Yes! Bara själva grejen att få samtal samma dag också..
Men engelskan, ja den är inte helt stabil. Haha! Men man är ju lite av en hjälte så med charmen på man är ju grym liksom. Haha ;)

Leendet är stort denna dag trots allt det svarta som lyckats dunklat ner den soliga himlen.. Nytt samtal inplanerat torsdag förmiddag så får vi se vart det leder..

Tihi

Kommentarer
Postat av: emma

Ja men det kan jag faktiskt tänka mig. Ska ju själv fira den där traditionella midsommarn, som man redan gjort tusen gånger tidigare :P

Är på landet nu, och vi har soligt och fint. Om någon dag kan man nog bada i havet också :D

2009-06-17 @ 07:46:12
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0