Du gör mig lyckligast i världen

Gud vilken härig dag jag hade igår! Helt sjukt. En dag på väldigt länge som jag har unnat mig själv lite njutning. Har ju så dåligt samvete över att ligga hemma, fast man inte är sängliggande. Man relaterar ju sjukskrivning med sängliggande typ.. Men stor del av min kropp är ju brukbar fast min arm inte är det. Vilket gör att jag faktsikt KAN göra saker utanför hemmet, fast jag inte kan jobba. Jag har haft väldiga problem att inse detta och skäms bara av att åka och handla typ.. Men igår blev det andra bullar. Skulle hjälpa Axa att hitta ett location här ute i V-ort och tänkte att jag kunde fördriva en timme med damen och få lite sällskap:) Åkte ner till ett bad Danne pratat mkt om men som jag själv aldrig varit nere i.. Åkte dit, och jag blev kär! Visste inte att vi kunde ha något så underbart här borta! Jag vet vart jag kommer bo resten av sommaren ;) Axa var tvungen att jobba vidare och vi bestämde oss för att ta oss dit idag ist. Men jobbet blev inställt och badet bara skreeek efter oss. Så vi hamnade där och stekte en stund.. Så himla skönt!! Första doppet för året blev det visst också;)

Sen hem för en mysig midsommar middag då ingen av oss tre faktiskt ätit någon iår.. Senare på kvällen kände jag mig strong i kroppen och utmanade Danne på ett parti kubb.. Tog väl en 15-20 minuter innan öbarns-isolerade-vi-har-inga-tevespel-Emelie kunde kamma hem storsegern.. Haha :) Fast bra var väl det, för fy fan vad min axel inte gillade det.. =/ Vet inte om jag sovit dåligt (tycker mig sovit på rätt sida hela natten) eller om det var pga det, men hela min högersida är helt död idag.. Suck. Hursom så avsluta vi kvällen på balkongen i kvällssolen med några parti kort, vindruvor och kvidande av skratt. Älskar dig mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0