So f*cking PAINFUL!

Värker fortsätter och idag är det värre än någonsin tror jag.. Suck. Så jäkla jobbigt! Man kan ju inte göra något åt det heller verkar det som. Gör absolut inget ansträngande (Dunkar och ilar i armen bara jag sitter still så...) fått starkare voltaren som jag äter tillsammmans med alvedon tre gånger om dagen, och sen den kontunuerliga gelen.. Inte fan blir det någon skillnad. Man blir så himla orkeslös. Man stirrar i väggen, man pratar med folk men är på en annan plats och allting bara sker runt om en som man inte är medveten om.

Just nu sitter jag i soffan och suktar efter ett bad. Fan vad jag vill ha vårat badkar nu! Tror det skulle kunna vara lite topp för min värk. Omvirad av värme liksom.. Så himla frussen också. Känner mig sådär inför en dusch då man vet hur man fryser där det varma vattnet inte når.. Men det är bara att bita i det sura äpplen and do it...


Kommentarer
Postat av: Maddie

bada på tyresö, då kanske de går över :) så jäkla starka och masserande strålan ju :)

2009-06-04 @ 06:50:28
URL: http://pyr.blogg.se/beachnollnio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0