Student it was

Åh helt färdig. Mami kom förbi en sväng och tyckte jag kunde följa med till Pummis studentmottagning.. Ja varför inte, får man se lite ansiktet iaf, och inte bara den vita väggen här hemma... Kommer väl bli paranoid snart =P

Så vi for dit och det bjöds på god mat och dryck. Inte helt fel! Men jäklar vad tiden går fort! Tyckte P var "liten" för inte alls länge sedan! Så tar hon studenten. Helt sjukt. Men grymt kul att ses igen. Var som sagt bra länge sedan sen sist. Tror dock hon var stabilare på benen än vad jag var på min student;) Haha. Och Conny, vad hände? Två barn? Man får gratulera;)

Men hemkommen är man inte pigg. Bacardibedövningen börjar släppa och armen värker igen.. Fan, kanske skulle man gå på alkokur? En drink i timmen typ. Borde fungera finfint. Blir jobbigt med bilen bara.. Hehe. Möjligvis kan det bli gnäll på jobbet också.. Hum.

Nä, så nu sitter man och gäspar i soffan.. Funderar på att vara svårt duktig och redan nu lägga mig i sängen och läsa lite kanske? Är man så duktig måntro? Inga jätte höjdare på TV heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0