Undra om det ligger något under min säng?

Ja ni. Inte varit nå fart på denna blogg på ett tag.. Varit ute på landsvägarna och farit runt i lappfjället och sedan bott hos doktorn.. Får dra en resumé av den regniga men svårt roliga helgen en vacker dag.. Just nu längtar jag bara efter sängen.

Har precis haft några modiga vänner hemma för lite mumsig sallad, bullar, kakor och tåårta.. Mkt trevligt! Kul att någon våga komma trots en halsflussande make :)

Helt sjukt.. Imorgon blir man ett år äldre. Och vart tog det tidigare året vägen? Vad har man gjort på det? Och den där känslan.. Jag vill ha pirret, jag vill ha längtan.. Just nu känns det som att imorgon är vilken dag som helst. Usch, inte kul och bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0