Dagens erkännande

Jag har en bekännelse att göra.

Imorgon är jag ledig från skolan. Jag ser morgondagen som en väldigt stor dag. Det är nämligen så att imorgon ska min hemliga älskarinna komma hit och först bränna lite fett via promenad med mig (hållandes hand såklart) och sedan ta ett skönt masserande bad. Kanske även en öl? Vet hur vi blir. Du gör mig så wild´n´crazy!

Denna kvinna är mitt allt, hon är min hemliga drömtjej och den som vistas i mina drömmar om nätterna. Jag kan inte leva utan henne, hon är min luft. Jag är ledsen Dan, men jag erkänner här och nu att jag är otrogen.

Förlåt min älskade att jag inte nämner dig för ofta, ville inte att Dan skulle förstå. Men nu kan jag inte stå emot mina känslor längre. Kom och ta mig här och nu!

Kommentarer
Postat av: Maddie

tackar...tackar...tackar! Ett problem kan dock uppstå under vår romantiska promenad då jag måste lämna/hämta nycklar från Mwakie. Men förhoppningsvis ska inget störa. Du och jag mot evigheten! <3

2009-03-26 @ 19:59:08
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0