Så bra helt enkelt

Detta kan vara lite av den bästaste dagen. Eller. Jo men lite.
Det är torrt, det är sol, det nalkas vår!! Jippi!:)
FIlmningen gick jätte bra och gud vad det inte kan vara lätt att leva i den familjen.. Mamma, pappa, 5 barn. Alla astmatiker, alla allergiker... Pälsdjur, kvalster, pollen, nötter, mjölk, ägg, nötter, you name it. Stackare. Fick ju lite inblick i deras vardag och det kan inte vara lätt alla gånger..

Hemma i god tid iallafall och undkom alla köer =D Och nu känner jag mig så sjukt taggad till allt. Bara spritter i kroppen på mig. Solen har stor påverkan på en. Det märker man klart efter alla dessa mörka månader.. Och att vara klar med allting i skolan har nog också en stor del i det hela. Känner mig bara så lättad och fri idag. Fri att göra vad jag vill typ! Me likey!

Dock ser det för täskigt ut här hemma så första steget blir att röja bort allt så kanske karln blir lite glatt överraskad när han kommer hem inom sin tid.. Hoppas han hinner hem till middag. Långt ifrån troligt, men hoppbart :)

Ska möta upp Mimsan här om en timme typ också för lite upphämtning av saker.. By the way damen, lär dig skriva namn i kommentarerna! Nu vet jag ju när det är du, men fortfarande irriterande =P

Ja, om man skulle kasta in en tvätt, tämma diskmaskinen, diska och packa upp sin väska som stått på golvet en vecka nu.. Mm. Kan vara en bra idé. På med skön musik och störa grannarna it is! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0