En kort resumé

Det har varit dåligt bloggande på mig, återigen. Varit ganska mycket denna vecka med förberedelser och tjafs inför helgen.. Tisdagen var jag dock på "klädparty" och lyckades bli av med ganska mkt! 400 riksdaler klirrades in och med tanke på att jag sålde ut plagget för typ 15:- st blev det en del=P Lyckades med kap också:) En beige everest väst för 40:-, tigerskärp 40:- och skitsnygga stövlar för, hör och häpna, 15:-! Får väl kaste upp bilder en vacker dag. Haha.

Gårdagen såg ut som så att arbete till 17.30, sen Jula och handla sovsäckar och kylklampar, sen willys för mathandling inför helgen och sedan köande hem.. Sen fem lass från bilen med grejer. Shit alltså. Hur tänkte jag? Middag på det och 22.15 plingade blåbärspajen klar i ugnen. Så gott! Slurp! Får man efter en veckas suktande. Haha :)

Hämtade förövrigt min parfym igår!! Yes, äntligen! Å den luktar så gott! Sprungit runt och sniffat på mig själv sen den kom innanför dörren. Helt underbart. Besattheten har börjat, nu kommer jag inte gå en meter utan den :)


Nä nu borde hantvekarna snart kliva innanför dörren, kanske ska försöka ta mig upp ur soffan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0