En liten resumé

Åh så sjukt trött!

Arbetsveckan har varit bättre än förväntat.. På vissa plan iaf. Andra kan diskureras livfullt. Känns dock numera helt okej att åka till jobbet och att springa runt hela dagarna har fått upp mitt endorfin nå enormt! Konstigt nog. Haha. Har hållit på matlistan duktigt (självklart hoppat runt med dagarna) Men allt jag ska äta har jag ätit. Dock skiter det sig på morgondagens matlåda.. Har så mycket smårester i kylen efter veckan så det blev ett lite hoppplock som kanske inte vart det bästa, Haha. Menmen. Blev nyfiken på hur mkt man sprang runt på en dag så en stegräknare har följt mig dessa arbetsdagar. Nå helt sjukt! Man ska ju varje dag gå 10,000 steg.. Dessa tre dagar har jag efter avslutat arbetspass varit runt 12.000 :) Sen kvällspromenad på det.. Så en 18.000 steg varje dag borde väl vara godkänt? =D Litet steg på vägen.. Eller många, beror på hur man ser det. Haha.

Så sjukt trött nu iaf, kom hem sent, nästan precis fått i mig middag och bara domnar bort i soffan. Snark! Funderar på att lägga mig i sängen redan nu och läsa lite.. Korsord kanske? Svårt sugen. För att kunna somna tiiidigt. Har en jobbig helg framför mig.. Jobb, race och ännu mera jobb.. Sen allt fifflande vid sidan om. Kommer förmodligen dö....

Underbarare start på arbetslivet efter 2 års studier kan man ju inte ha; Arbete tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag=LEDIG! jobb tisdag, ocnsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... Yes.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ja tänkt på allt som får dig igenom dagarna ;D



Gnaget är laget liksom!! :D Och självklart Man United också, finns det något lag som är bättre så säg :P

2009-05-14 @ 22:09:02
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0