Ge mig styrka

Jag är sjuker. Det är synd om mig. Mega synd..

Försökte mig på att arbeta idag vlket gick sådär kan man säga.. Fy fan. Efter 3 timmar var jag tvungen att inse fakta och ge upp. Det fungerade inte alls att böja sig ner, plocka upp saker, prata med kunder, tyvärr. Trodde att det skulle ge med sig efter alla verktabletter i olika former, lite snäll mat mot magen men icke. Det eskalerade totalt. Var bara att sätta sig i bilen och styra ostadigt hemmåt. Sen däckade jag som en klubbad säl i soffan. Det går som i vågor, feberfrossa, huvudvärk, illamående, hulkningarna. Och sen den orsakade dumma halsbrännan/sura uppstötningarna som är roten till all ont!

Och jag som ska lyckas med frissa, doktor, metallica konstert, slututställning, benvax, slutmiddag, skolavslutning och tusen andra saker här under tre dagar. Hur fan ska det gå?? Blir nog att hoppa i säng snarast, sömn är ju trots allt den bästa medicinen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0