Helt osammanhängande

Åh. Ingen lust med något idag. Måste verkligen åka och handla, har ju gjort lista och allt, men så bara ingen lust att ta mig iväg! Hur kul är det att storhandla själv liksom? Blä. Måste samtidgt sitta med mina arbetsprover så känns så taskigt att bara dra med sig någon och handla och sen dumpa dem. Hehe. Har iaf precis tryckt i mig en mumsig spenatsoppa. Så enkelt, så gott, och så nyttigt. Slurp :)

Konstigt väder är det ute också.. Ösregn, sol, molning, sol, blåser.. Vad händer liksom? Kan väl hålla sig till ett väder om dagen?? Först blir man ligga-i-soffan-hela-dagen sugen när regnet sipprar ner, och sedan taggad till allt man ska göra när solen tittar fram. Och så hoppar humöret upp och ner under hela förmiddagen...

Vill ha sommar...



Kommentarer
Postat av: emma

Några födelsedags planer hade jag inte direkt. Blev att jag skaffade barnvakt för att grovstäda och fixa tårtor till Litens kalas som vi hade idag. Åkte hem till en detj och sov över där och myste och åkte hem lagom till imorse :)



Vad gör du nu i helgen?

Ja, nu är det jobb som gäller, ända tills man är 65 liksom :S Låter inte så lockande kanske .. haha :P

2009-05-10 @ 00:05:22
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: LoEm

Vad tycker du om Tubtoppar ?

2009-05-10 @ 00:44:44
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/hm.html
Postat av: My J

fin blogg ^^

2009-05-10 @ 00:52:07
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0