It´s time to synda

Åh, hatar dessa dagar man bara känner sig helt blää.. Det är de dagarna som är elaka mot kroppen. Haha

SItter nu i soffan och funderar på att dra på en film och bara tycka synd om mig själv. Och så SJUKT sugen på chips och dipp.. Vet att jag inte får, då jag börjat med all nyttig mat och så.. MEN... Kanske kan vara lite värd det? Pga.... Precis det..  *host* Om jag syndar innan maken kommer hem och det plockas undan innan, då har jag väl inte syndat? Då kan man duktigt sopa det under mattan :) Får ju se det som också att jag får en bra Power Walk till affären, och tillbaka! Haha. Allt går att resonera ut till något bra :)


Mm, får nog faktiskt bli så att man smiter iväg och handlar lite synd......


Kommentarer
Postat av: emma

Å usch va jobbigt. Vad är det för jobb?

Skulle aldrig gå tillbaka till mitt gamla, bara en massa trubbel där :S

2009-05-11 @ 17:03:33
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Maddie

lägg inte upp sådana där bilder. GOD!!! ÅH! vill ha

2009-05-12 @ 09:00:02
URL: http://pyr.blogg.se/beachnollnio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0