Matproblem!

SItter i sånna beslutångestar. Fredag kväll bär det av mot Eskilstuna och racehelg. (Hör och häpna, en jobbfri helg!!) Kallvatten och ellös. Luftmadrass och nollgradiga nätter i skåpet. Yes. Längtar redan. Haha.

Men mitt stora kval är maten. Vad fan kan man ha med sig? Hamburgare/korv/kött fungerar ju att ha djupfryst och äta typ lördag kväll.. Borde ju hålla sig i kylväskan. Lite mer kärvt mot söndagen kan jag tänka mig. Bröd med grönsaker och mjukost fungerar ju hela helgen.. Men sen då?? Fan finns ju verkligen ingenting som inte behöver vara kylt. Bra svårt.. Mami kom med idén att köpa typ ravioli/andra konserver och folieform och värma på grillen.. Fungerar ju helt klart. Om man nu orkar tända grillen för det.. Fast o andra sidan måste man ju även tända den om man ska äta korv.. Hum. Mm, finns i bakhuvudet iaf.


Ingen som har någe bra tips på deta??


Lär ju ladda upp med frukt och bars så iaf jag kan stå mig om dagarna. Haha.

Kommentarer
Postat av: emma

Bruna bönor! Hahahaha ;D SKOJA!



Ja, nu har jag inte varit och kollat på en match på evigheter, känns jäkla trist. Får göra det snart. Ska nog kolla på nästa derby i alla fall :D

2009-05-25 @ 15:00:41
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0