Skrik och host



Metallica ikväll då. Sugen? Sådär måttligt va.

Eller, klart jag är sugen, fan väntat på detta ett år! Kommer bli grymt! Men att huvudet värker som en inlåst baslåda och halsen har ersatts av ett rivjärn känns sådär. Min feber är iaf borta tror jag så det är väl iaf ett plus. Och egentligen, kan ju inte skrika bort en röst som inte finns från början? Haha.

Nä ska knapra lite till verktabletter och hinka honungvatten och sedan få i sig lite middag innan avgång. Blir nog bra. En bra anledning att stanna ifrån alkoholen om inte annat. God vad jag kommer må dåligt imorgon ändå. Det ska Emelie till för att tajma allt så bra. Suck.

Nä en upp piggande dusch och lite garderobslet på detta tror jag...



Några som har några erfarenheter av egentryckta tröjor btw? Billiga sidor? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0