Snabbspola mig fram tack

Inga hantverkare än. Suck. Vart är de?? Får ta och komma nu så jag kan börja bädda ner mig =P

Klockan slår snart halv sju och ingen middag är påtänkt. Har varken ork eller lust. Värken har tagit över min hunger och jag vill inget mer än att bädda ner mig i soffan framför något bra på burken och äta någon form av snask. Får man, kan man? Nä. Så kan dessa herrar ta och komma nu? Middagen vet i sjutton vad man ska göra.. Har som sagt ingen motivation. Men egentligen borde man väl äta något? Känns surt att laga mat när man inte har något aptit. Den ekvationen går ju inte ihop =P


Och så ska man ju tydligen packa också... Hur fan vet man vad man ska ha på sig i två dar och en kväll med risk för både regn och tokvärme? Åh, ljuvliga, underbara, bästaste dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0