Svammel svammel

Det är kul att man efter 9 timmars sömn fortfarande är helt död. Suck. Men ack så skönt att det är måndag, och man är ledig! Yes.

Ska infinna mig hos min vaxdam här om några timmar och få lite vackrare ben. Hoppas bara att det fungerar då jag är en vecka tidig eftersom benen ska visas upp ihelgen och vill gärna ha dem hårfria=P Men borde nog gå så bra så.. Sen bär det av in till da city och hjälpa Becky med hennes matte. Matte B prov går av stapeln här om någon vecka och damen har panik på hög nivå. Ska förska lugna det och kanske få igång mina egna hjärnceller? Haha. Vet inte hur mkt man minns från de kurserna, men matte var ju alltid min starka sida så lite borde man kunna hjälpa=P

Har även såklart, blivit sjukt taggad på att finally få upp min hemsida, men får se hur mkt man hinner göra idag.. Och träna! Fan. Blir mer och mer taggad för var dag, men är så sjukt trött när man kommer hem sent från jobbet. Hur fan ska detta funka? Kan ju inte träna en dag i veckan liksom, fungerar ju inte... Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0