Smell me

Åh! Jag har funnti min ljuva parfym! Me love internet long time!

Fast måste nog vänta tills imorgon till att beställa då man är lite klarare i knoppen än vad man är nu... Om man lyckas hålla sig vill säga =D


------


Så bra gick det... Om sisådär 1-2 dagar dimper paketet ned här hemma.. Åh vad jag kommer lukta gott! Som jag har längtat! 2 år har jag letat och letat utan framgång, men inte tidigare haft en tanke på nätet? Och då har jag ju ändå hämtat bilder på den samt att man sitter vid datorn hela dagarna? Sladden når inte hela vägen upp ibland. Haha. En billig peng kom man undan med också. Åh vad denna dag slutade bra! Karln kom hem nu också.. Åh, mys! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0