Livet är en ond cirkel

Blir inge bilkväll för mig idag.. Helt död. Huvudvärken har eskalerat, frossan kryper sig på till och från och magen mår sig inte som den bör.. (Kanske bara beror på allt Embla-kräk prat idag?)

Hursom ligger jag nedbäddad i soffan och väntar på maken så man kan slå på en film och somna sött :) Inte en helt fel fredag det heller. Har även lyckats börja på mina arbetsprover så det käns topp. Men länge sen man skrev. Och recensioner också! Nog inte gjort sen gymnasiet.. Och om jag minns rätt fick jag en del kritik på den. Haha! Äh, gäller att gå ut hårt :)




Känns som att min tid inte räcker till det jag vill.. Jag vill så mycket men är rädd för att släppa efter åt ett håll för att gå miste om ett annat.. Men är det verkligen bättre att på så vis mista båda? Just nu ser jag det som att jag har bakat 8 ENORMA steg bakåt i mitt liv. För två år sedan hade jag min största förändring i mitt liv. Vilket jag redan skrivit om. Att jag nu ska gå tillbaka till delar av den känns inte helt okej. Känns som ett enormt bakslag och att jag ännu en gång fått svar på att jag är värdelös...


Kommentarer
Postat av: axa

du är allt annat än värdelös... du kommer säkert att få tidningsjobbet och får du inte de får du något annat ännu bättre.. Du är grym!!!

2009-05-08 @ 20:33:51
Postat av: Maddie

precis, kunde inte ha sagt det bättre själv. Du är den bästa Emelie i hela världen!!! och vi alla älskar dig jättemycket <3

2009-05-09 @ 10:02:13
URL: http://pyr.blogg.se/beachnollnio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0