Bajsdag

Åh. Ledig dag idag. Tror inte ni förstår hur skönt det är!! Så less på det där bygget just nu. Blev en del tjafs igår då det uppdagades nya saker som tydligen låg på mitt och Mickes ansvar. Saker jag inte hade en aning om att jag skulle göra, saker ingen tillfrågat mig om och saker som folk sagt att jag aldrig i livet behövde göra. Kul. Verkligen skit kul. Bloggar jag inget efter söndag så har jag förmodligen hängt mig själv. Suck.

Så fort jag tänker på det blir jag lika irriterad som jag var i den studen.. Gah! Fan också. Så less. Glad att det bara är en liten bit kvar på stället, börjar snart räkna dagar..  80 dagar är det faktiskt bara. (Inte för att jag räknar...) Ska man väl kunna hålla ut.. Cirkus elva veckor.. och alltså då bara typ 5-6 helger.. Inte så mycket att tjafsa om, Men iaf! Sättet saker och ting skötts på stör mig fortfarande så innerligt. Om det så bara skulle vara en helg som blev som jag ville skulle det vara värt det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0