Den andres olycka en annans lycka

Hur definierar man en bra trafikdag?

Jo, man är halvt ensam på vägen och allt flyter på som det borde. En inte allt för vanlig syn idag tyvärr men tillfällerna kommer och det är nog dom som gör att man fortfaranade står ut med kära stockholm. Hur skön är inte essingen en onsdag vid 16.30 halvtom? Väldigt tacksamt.

Sen har vi dom grymma dagarna.


De är ännu sällsyntare och ger oss en insikt i att det faktiskt finns en gud där uppe. Jag fick uppleve en nyss. Där södra sidan går ihop med oss från södra länken stod det tvärstill. Tvärstill en fredag 18.30! My god. Hungrig, stressad och allmänt förstörd. Yes. Kunde inte vara bättre.

Men som en skänk från ovan kommer det en ambulans! En ambulans med blå ljus! Mitt i mittkärfält! Yes! Fritt fram och två sekunder senare var man i fredhellstunnelm efter att svischat förbi alla molokna förare på kära essingen. HAHA!

Har jag sagt att jag älskar fredagar?=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0