Morgonhurtig

Haft fixsug hela dagen och finurlat på det mesta. Jag har;

* Besiktat bilen, utan anm. såklart!
* Lämnat ett stycke glasögon som en viss herre glömde hemma imorse..
* Fått en lunch som tack :)
* Vikt tvätt/tvättat tvätt/hängt tvätt...

Och nu satte jag mig i soffan.

Blev helt död. Skulle lätt kunna ligga här ett antal timmar innan jag ska infinna mig på gymmet bara för att jag kan. Samtidigt som jag vill upp till Vby för att, hör och häpna; köpa julklappar! Började skriva en lista imorse på vilka som ska handlas till och vad som ska handlas.. Tänkte för en gångs skulle försöka handla redan nu och slippa både stressen veckan innan samt de ekonomiska strulen som man har en tendens att få :) Vore skönt att klara av det mesta på denna lön redan... Hade planera på att göra tusen matlådor också då det är arbete hela helgen och jag kommer hem så jävla sent på kvällarna.. Går sådär va? Ligger iaf lax på köksbänken för tining.. Alltid ngt.

Tror kanske man ska synda med en film iaf?
Känns som att jag är värd det.. Behöver nog koppla av lite.. JA!

Åh vill ja julmys...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0