No doubts

Fan ju längre tiden går destom mer börjar jag tvivla. Eller inte tvivla. Jag vill, men jag tror rädslan gör sig mer påmint. Kanske. Tänk om det bara är folket jag saknar? Om jag inte klarar av boendet? Om jag inte alls tycker jobbet är kul, vet ju egentligen inte 100% hur allt är uppbyggt. Om förhållandet blir knackigt? Om jag gör detta bara för att komma bort från gamla jobbet?

Samtidigt...

Hur många andra jobb erbjudanden har jag fått de senaste månaderna?
Nada
Jag kommer tjäna ex anatal tusen mer i månaden. Ganska mycket mer faktiskt.
Tror det kan vara lite vettigt att komma bort lite.
Jag kommer absolut växa som person..
Kommer få se så mycket mer än vad jag gör nu, samt träffa massa nytt folk..

Och ja, jag vill komma bort från mitt gamla jobb, tyvärr så är man sjukt less.. Och kan väl lika gärna göra detta medan jag väntar på drömjobbet ist för att fortsätta slita där? Kan omöjligt vara negativt ;)

Japp. Så har jag lyckas övertala mig själv igen. Haha.


--
Nu blir det påklädning och sedan känner jag nog för lite shopping.. Mm. Mest sugen på julpynt men det ska jag nog hålla mig borta ifrån. Haha! Koftor och mat till middagsbjudningen ikväll får det nog bli.. Ikea kanske.. Hum.. Valen är oändliga =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0