Två steg framåt, tre steg bakåt

Jaha. Då var man hemma igen. Dryga två timmar on the gym. Nöjd? Helt klart. Skillnad från när man la av med träningen? Absolut. Jag är tillbaka på ruta ett... Men snart så! Imorgon är det på´t igen;) Hoppas jag. Beror väl på om man kommer upp ur sängen. Haha!

Maten står varm på köksbänken.. Hämtmat.. Kinamat.. Mums! Har suktat efter sushi hela jäkla veckan och skulle nu mätta mig efter träningen var tanken. Bara att karln som inte kommit hem ännu (!) också va hungrig.. Han ville ha wok.. Och svårt hungrig och frusen, klart jag också vill ha varm mat! Jävla skit. Jag faller för trycket.. ;)


Min planerade sovmorgon imorgon försvann även den i ett nafs då chefen ville ändra min arbetsplaner. Klagar då absolut inte då jag får sysselsätta mig med mkt bättre saker! Men sova hade varit skönt... Haha

Nä nu ska vi hetsa karln lite så det blir mat här hemma någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0