Vrider och vänder mig

Nytt arbetsschema är i rullning och jag är numera ledig varannan tisdag/torsdag.. Tror ni att det finns några pass på gymmet då?? Nä såklart inte! Dom två dagarna är de ENDA som inte har ett pass förrän 12.30. Hur jäkla schysst är det då? Fan. Jag som såg fram emot ett core pass innan tandläkaren. Ska man orka ner och pressa lite iaf..? Det är frågan..

Som sagt ledig dag idag och jag såg fram emot en riktig sovmorgon. När tror ni att jag vakna? 06 såklart. Danne lämnade sängen och jag börja tänka på jobbet.. Jobbet som betyder ett överfullt lager, jordens största levernas imorgon, sen arbetsstart för min del, nyöppning på torsdag och ledig dag idag. Inte en chans att jag hinner allt! Allt det börja snurra och vad som jag hade behövt göra idag, vad jag måste göra imorgonbitti innan leverans etcetera.. Tror ni jag lyckades somna om? Inte en chans. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0