Sysselsätt mig!

Ja dagen blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig. Blev en sen lunch och lite film som tilltugg, men det hela resulterade i två timmars sömn på soffan.. Nackspärr, ja! Har nog inte riktigt vaknat efter det. Hoppade in i duschen för att kvickna till och kanske göra något av dagen, men icke. Sitter apatisk i soffan och bara längtar till sängen..

Mina ögon har även gett upp totalt idag. Har varit duktig och använt mina glasögon under dator tiden jag haft men ändå grusar sig ögonen, svider trött och rinner som aldrig förr.. Ni vill inte veta hur lång tid det har tagit att skriva detta... =/ Vad fan gör man då? Datalös och less på teven. Läsa känns inte heller som ett alternativ då man knappt ser... Städad är det ju redan hemma.. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0