Tillbaka från de döda

Hej, jo jag lever. Ångest att man inte skrivit på en halv era och fortfarande kikar folk in! Söta ni är.

Vet inte vad som hänt, bara haft ingen lust alls att ens gå in på bloggen, trots att man dagarna i ända får underbart material att dela med sig av. Menmen. Blir så ibland. Får se om jag kommer igång igen här nu. Man känner att man faktiskt behöver skriva av sig om dagarna.. Men varit lite mycket i rundgång nu..

Ledig dag idag och det känns allt annat en fel! Så skönt. Redan haft besök av mormor och även mammi kom förbi en sväng. Mkt trevligt! Måste träffa mormor mer. Min ängel <3 Nu vet jag inte vart dagen bär av. Vill leka med Malin men tidsbrist så det skriker om det :( Shoppingsuget är kvar och samtidgt vill jag bara njuta här hemma av den nystädade lägenheten. Ja får se vad det blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0