Back from the dead

En månad. My god!

Visst att torkan har kommit lite titt som tätt den senaste tiden men en månad har jag nog aldrig lyckats hålla mig härifrån. Mycket på jobbet? Det kan man säga.

Kan nog till och med säga att jag i princip inte har startat datorn under den tiden heller. Facebook kollar man med nya telefonen och lika så mailen.... Kanske ska börja bloggen den vägen också? Hum...


Jobbet tar som sagt mkt tid och den där egentiden till allt fixande man trodde att man skulle ha på kvällarna kan man ju glömma. Och när man väl är ledig har man ingen lust att sitta framför burken utan man vill ju träffa folk och hitta på kuliga saker ;)

Har nu precis avslutat ett 11 dagaras pass (13 tim om dagen) och jag kan säga att jag är död. Kom dock hem vid elva idag, hur skönt som helst! Fick på så vis nästan en extra ledig dag ju;) Men nu när man kom hem efter lunchdateandet, handling etc så rann all must ur en.. Sitter nu uppkurad i soffan med ögonlocken hängandes vid knäna och önskar inget annat än att få lägga mig på sängen och ta mig en lur.... Inte ett dugg sugen på att infinna mig på kalas om några timmar. Åh, varför just idag för??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0