Löv the train

Sitter nu på tåget mot Småland. Eller rättare sagt, är väl på gång SNART! 06.21 skulle tåget ha gått. Tror ni att vi har lämnat stationen än? Nä. I Alvesta ska jag byta tåg och har där bara marginal på cirkus 15 minuter. Ni ser vad det har gått nu va? Tåget ska även ta en OMVÄG via Linköping eller var det Nyköping? Någon form av köping iallafall, och det lär ju inte bättra på min bytes-situation. Yes. Tjugo minuters bekanskap med SJ och jag älskar dem redan. Nu ska de få jobba. Betalat helt på tok för mycket pengar för denna ENKELbiljett och tänker inte låta dem tjappa bort allt. Jag ska vara framme i den tid det är sagt, och så enkelt är det.


Yeeej, tåget är satt i rullning! Finally ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0