Summering

Det har varit en lång vecka. En lång vecka med mycket innehåll som dock gått på tok för fort. Det är ju för sjutton söndag idag helt plötsligt! Jag hade ju tre dagars ledighet och hade tusen saker att göra. Vad hände med den tiden?? Men men, snart torsdagkväll igen ;)

För den som är intresserad började jag ju mitt nya jobb i måndags. Trivs som en tok! Det är mycket nytt och massa nytt folk, men jag tycker att det går riktigt bra. Så pass bra att jag kom på mig själv sista dagen domderandes med de andra. Haha ;)

Imorgon bär det av mot småland och det är visserligen jätte kul, mer nytt folk och ny lärning. MEN! Att infinna mig på centralen 06.00 känns inte lika lockande =/ Fast får väl se det som att jag har världens bästa pojke som kör in mig samt att jag har en dryga 5 timmars tågfärd jag kan vila ögonen på. Det blir nog bra.. Gäller bara att komma i säng idag också. Det som brukar vara den svåra biten =/ Blev ju bortskämd förra veckan av att genom att jag flängde runt mellan Uppsala och Lidingö och fick sova hemma. Det var helt okej ;) Men nu är det hotellkudden som gäller hela veckan. Får väl förmodligen åka hem fredag förmiddag... Beror väl på hur torsdagen ser ut. Är ju en bit bort liksom. Frågan är bara vem som ligger i sängen brevid mig? I "våran" grupp delar jag ju rum med Emelie, men nu? Tina har alltid enkelrum så det lär ju inte hända.. Och vet inte om de andra ens har ngn tjej i deras team? Jaja, får man väl märka..

Nä måste in i duschen nu och packe väskan. Schysst att jag numera har en stående packlista här hemma...... Get used to it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0