Flyr staden

Denna vecka är första på väldigt många dom jag åker iväg och jobbar. Vanligtvis är jag ju iväg varje vecka, men på något vis har jag lyckats hålla mig i sthlm ända sen vi började efter sommaren. -2 veckor i Luleå då. Men ändå. Söndagsångesten var hög igår kan jag säga! Packa väskan, veta att man inte får träffa älskling på flera dagar och inte få komma heeem. Åh. Och Danne som ska iväg på kryssning på torsdag också.. Ja lite måndagsgnäll känner jag hör till :)

Sen ska det faktiskt bli jäkligt skönt att komma iväg! Få lite hotellpoäng, komma i rutinen med träning varje kväll, och framför allt, efter arbete o träningen finns ingenting annat att göra än läsa bok o sooova! Kan inte annat än slappa av. Det är något man saknat när man bor hemma. Finns ju liksom ALLTID något att pilla med...

Nä fikat är slut så nu på't igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0