Livet blir bättre

Alla har vi våra upp och ner gångar i livet. Vissa fler än andra och vissa synliga respektive osynliga.

Jag är en sådan som ena dagen flyger på moln över hur bra allt i livet är, för att nästa dag kura ihop sig i sängen och inte vilja gå upp för livet suger.

Detta kan man ju utläsa rätt lätt genom mitt förra inlägg.. Haha!

Jag vet inte vad detta beror på eller hur man inte ska råka hamna i dessa downfall, eller så kanske man behöver det? Jag kan få känslan ibland att jäklar, jag har inte gråtit på flera veckor.. Det är fan dags nu! Sätta på en sorglig film kanske? Störd? Ah en del ;)

Livet leker för det mesta idag iaf, och kanske är det för att solen lyser så vackert? Livet blir så väldigt mycket lättare då! Så dagen tillbringades först med promenad sedan mys på balkongen med rykande hett te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0