Trött

Jag är så sjukt trött på allt jävla skit runt omkring och över allt!

Jag är trött på att frysa och trött på alla måsten.

Jag är trött på min kropp och maten jag stoppar i mig.

Jag är trött på att mitt minne sviker mig snabbare än Agda, 96.

Jag är trött på kylan och jag är trött på att oavsett klädlager frysa rumpen av mig. Frysa på jobbet, frysa hemma, frysa innan sängdags, frysa när jag vaknar.

Jag är så sjukt less på att jag inte kan växa upp och förstå vad jag vill bli när jag blir stor.

Jag är trött på att gnälla och ständigt gå och vara arg.


Haft en bra dag? Jo för fan. En av de bästa på länge! Sa jag att jag frös också?

GE MIG SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0