Fräknar!

Det där med blogg nu på sommaren känns väldigt oprioriterat måste jag säga! Finns såå mycket annat att lägga dagarna på! ;)

Trodde jag skulle bli rastlös väldigt fort av att vara ledig, men längtar efter att bara få lägga mig ner och läsa en go bok! Haha.

Midsommar har varit. Spenderades på Lisslö med Danne, mamma, Åke, mormor och morbror. Såå mysigt! För en gångs skull höll ju sig även regnet borta så brännan tog kan jag säga! Haha.

Helgen blev ute på Djurö, men grill, soffmys, kalasande och energi-påfyllning! :)

Sen har man lyckats med byta framruta, middag hos mami, heldag med vackra Sandra, två kvällsmys hos fina Mimmi och ikväll har jag invigt min cykel med en tur på ca 1,1 mil. Känns oerhört hurtigt och framförallt fantastiskt bra!! Vill bra cykla meeeeer!!!


Kommentarer
Postat av: Köksan

Fin cykel till en fin tjej <3

2012-06-27 @ 22:22:16
Postat av: Anonym

Tjoho!! Så fin! Idag fick jag hem min skruttiga cykel så nu kan vi Jonna tillsammans med Z ^^!!



Tack finaste för idag!!! Är sååå tacksam!

Och att få umgås med dig samtidigt gör ju inte saken sämre!

Puss på bästa!!

2012-06-27 @ 22:47:58
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0