Ro i själen

Jag tog nog min semester på allvar. Släppte allt känns det som!

Men nu är jag tillbaka! Inte från semestern, men till bloggen hoppas jag ;)

Semester semester. Fy fan vad gott! Fan va gött att i 8 veckor bara vara. Ligga och dega på soffan om jag vill eller sysselsätta mig natt som dag. Gissar däremot att större delen kommer tillbringas på Djurö. Har en del planer som jag förmodligen kommer få dela med mig av till mamma snart ;) hon kanske inte blir lika lycklig som jag bör jag river ut rum för om-målning! haha.

Frågan är bara hur man ska få Danne att spendera kvällarna där. SÅ kul är det ju inte att vara själv i längden.. Ingen som är sugen på lite ro i själen? :)

Dagens middag innan första passet på gymmet sedan läääänge(!) blev en härlig toast på ryggbiff toppat med katarellstuvning. Jummy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0