Rötterna finns överallt

Varit en tuff helg som kantats av en veckas stressande jobb. Nyöppning imorgon bitti, och jag är inte i mål än! Usch. Denna dag kommer bli lång känner jag...

Var ute på en kvällspromis igår då nya löpskor inte är funna än, och dessa jag har dödar mina benhinnor!! Så en rask promenad med kollegan Johan resulterade i denna vy. Alltså det är så otroligt vackert här uppe i Gimo!

Fick ju även reda på att jag har kopplingar hit upp i krokarna.. Mormors moster bodde här och mormor och morfar tillbringade tydligen nästan all sin nygifta tid här. Kanske därför det känns så bra? ;)

Nä dags att hugga tag i dagen!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/564204/images/2012/pic_206451429.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0