En vecka i bilder

Vilken vecka det har varit!

Fredagen(förra) spenderades här hemma med mina fina flickor! Riktigt rolig kväll som spårade för oss alla tror jag ;) Tequila flaskan gick åt som vanlig en kväll som denna... Haha!

En liten fördrink på balkongen!


Lördagen var det kippandes efter luft som gällde i solen på ballen med fina Prima. Min lilla going :)



Söndagen var det strandhäng med bästa familjen Öberg-Mattson! Och det var ju tur att jag smörjde in mig! Eller? Jag hade ju iallafall MED mig solkrämen. Lyckat Emelie!



Arbetsveckan har varit en vecka att minnas. Länge sedan jag såpass less och en riktigt j-vla bitterfitta! Jag har varit så fruktansvärt grinig och elak känner jag. Men blir så sjukt less på en del personer och åttaganden.... Men men. Ny vecka snart och då siktar vi in oss på två veckor innan semester!! Som jag längtar..

Precis vad man vill se en måndag förmiddag.. Är väl inga problem att ställa en disk för detta??


Idag är man galet trött i kroppen må jag säga! Hjälpte fina Sandra att flytta igår och 3 trappor utan hiss på 2-4 tjejer... Det blir mycket att bära! Benen värker idag!! Haha. Men attans vilken fin lägenhet. Så otroligt glad för deras skull att de fick den! Kan bara tänka mig hur det känns att gå från en etta med sambo, barn och två hundar till en tvåa med Vardagsrum/kök/sovrum. Fan vad skönt att kunna gå ifrån varandra! Haha :) Minns ju hur jag och Danne hade det i hans längehet, och då var vi ju ändå bara två ;)
Ser fram emot många kvällar där gumman!!


Sommarvädret är ju här iallafall. Eller? Fem grader och ösregn känns ju inte alls kul såhär i JUNI månad. Fy fan. Vad hände med värmen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0