Nya steg

Magknuten slog till som dörrarna på tuben.

Påväg in till dagens möte nr 2 och detta har jag väntat ett helt år på. Vet inte riktigt hur jag känner för det.

Jag vill ha svar samtidigt som jag trivs i allt leva med förhoppningen att det ska gå som jag vill. Efter detta är det ju liksom lite mer definitivt. Finns det en framtid på denna arbetsplats eller ska jag släppa det efter alla dessa år?

Samtidigt är det ju skönt att få svar så man på allvar kan söka annat jobb om detta inte skulle gå.

Ah då var det ute här med. Är galet trött på mitt jobb och längtar efter nytt! Förutom detta så vet jag dock inte vad jag vill göra.. Så veligt här hemma må jag säga!

Nä nu ska jag av. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0