Ny sida? En helt ny bok kanske?

Veckorna svischar förbi i helt galen takt som vanligt och vi står bredvid som åskådare medan livet bara flyger förbi. (Utsikten från bilen är rätt go ändå denna dag!)

Hur kan veckorna gå så fort? Hur kan det snart vara julafton? Hade inte jag lata dagar på Djurö för några veckor sedan bara?

Jag hade satt ett mål för mig själv vart jag skulle stå i mitt liv vid årsskiftet. Arbetsmässigt. Det är galet nära nu! Vet inte riktigt hur detta ska gå. Fan.

Jag vet ju att om detta inte sker vid denna tidpunkt, kommer jag fasta på samma ruta minst ett år till. Då vet vi vad även denna helg ska gå till dåå.

Varför måste allt vara så svårt för? Kan ingen bara berätta för mig vad jag ska göra och sedan rättar jag mig efter det! Haha. Nä fan vad många beslut som ska tas.. Jag som vill så mycket! Hur ska jag kunna sålla? Eller rättare sagt, hitta vad som är mig? Vad som får mig att vilja stiga upp på morgonen, vad som får mig att inte ligga i fosterställning varje söndag för man har ångest för måndagen. Hjälp mig tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0