Hurtbulle!

Den här dagen har gått i träningens tecken!

Cyklade ner till gymmet imorse för att prova på ett nytt pass. CX Work. Fokusering på bålen med även armar/axlar. Jobbigt! Cykeln hem och en snabb dusch.

Upp på cykeln IGEN för en tur till Brommaplan där kiropraktorn väntade. Lagom när man kommit så pass långt tt det inte är värt att vänta, öppnade sig himlen! I motvind! Det rann om hela mig när jag kom fram..

Fasade för att ta av mig jeansen (framförallt att FÅ PÅ sig de igen..) men jag slapp strippa denna gång! Såå skönt!

Upp på cykeln hem igen (utan regn nu!) men fan va tungt det va. Hemma helt slut nu och njuter av lunchen jag slängde ihop.

Varmrökt lax med fiber pasta, citron, bladsallad och lite parmesan. Såååå gott!! Älskar när man hittar lite bös i frysen och får ihop en lyx lunch!

Nu ska jag bara handla, fixa pass, posta brev, göra tidtapport, tvätta? Och allt annat spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0